Sophie’s Universe video’s

Hoi allemaal,

Ik heb echt super goed nieuws! Ik heb Dedri van Look at what I made of ik video’s mocht maken voor Sophie’s Universe. En je raadt het nooit, ze zei ja! Ik ben ZO trots dat ik met dit prachtig ontwerp mag werken. 😀

Ik ga de video’s op dit moment alleen nog in het Engels maken, ik heb gewoon niet genoeg tijd om ze in twee talen te maken. Ik zal alle video’s posten op de Engelse versie van mijn blog. Dus wordt snel lid van mijn Engelse blog en ik hou je op de hoogte!

En natuurlijk loop ik een beetje achter op de CAL van Sophie’s Universie die twee weken geleden begonnen is. Maar geeft niet, dat haal ik wel weer in. 🙂

Wanneer ik de goedgekeurd stempel van Dedri krijg op de video van deel 1 geef ik hem vij.

Groetjes!

One thought on “Sophie’s Universe video’s

Geef een reactie

