Video: Scheepjes Ster-bloem omslagdoek voor Kika

Hoi allemaal,

Ik kon het niet laten, ik ben toch begonnen met de omslagdoek uit het pakket dat ik van Scheepjeswol heb gekregen.

Deze superleuke kit bevat genoeg spulletjes om een mooie omslagdoek te maken. De doek is ontworpen door Claire Boeter en heeft maar liefst 238 bloemmetjes. Daar ben ik wel even zoet mee!

Ik heb toestemming van Scheepjeswol gekregen om een instructievideo te maken. Hierbij het eindresultaat van de video. Voor het eindresultaat van de omslagdoek zullen jullie nog even moeten wachten, ik ben nog bezig. 😀

Groetjes!

Geef een reactie

