Geweldig cadeau van Scheepjes: Limited edition Kika kit

Hoi al jullie geweldige mensen, kijk wat ik heb gekregen van Scheepjes! Ik heb deze kit gewonnen op de Facebook pagina van de Scheepjes CAL 2014. Ik ben echt super blij met deze kit. De kit is beschikbaar in verschillende kleuren, ik heb de kleurencombinatie ‘Deep Ocean’ gewonnen met prachtig blauw en groen garen. Ik ga het haakpatroon maken, ik ben niet zo fan van breien. Te veel gedoe met de lange naalden 😉

De kit bevat een patroon in het Engels en het Nederlands voor zowel het brei als haakontwerp, 2 bollen Scheepjes Invica Color, 3 bollen Scheepjes Invica Extra, een label en een pompommaker. Allemaal verpakt in een leuke papieren zak.

Het allerbeste van deze Kika kit is dat voor ieder pakket die wordt verkocht, doneert Scheepjes 2 euro aan Kika, een organisatie die vecht tegen kinderkanker. Echt een goed doel, want kanker en kinderen horen nu eenmaal niet bij elkaar.

Ik heb ook een kopie van ‘Haken & Kleur – Feest’ van Claire Boeter en Saskia Laan gewonnen. Een leuk boekje vol inspiratie.

Tegen de tijd dat ik de omslagdoek ga maken zal ik ook een instructievideo maken en op mijn blog posten. Het kan echter wel even duren voordat ik hieraan toekom. Ik heb mezelf laten beloven dat ik eerst alle WIPs (work in progress) moet afmaken voordat ik aan iets nieuws begin. Ik wil niet (nog meer) UFOs (unfinished objects) hebben rondslingeren 😀

union-jack-26119_1280

Geef een reactie

