Middengranny van T&J CAL klaar

De kop is eraf! Ik heb mijn middengranny gemaakt van de CAL van Tertia en Jolanda. Ik heb er voor gekozen om de granny van Jolanda te maken. Ik vind vooral het opstaand randje bovenop de granny zo mooi. Ik heb dit randje meteen in Miracle gemaakt, nu glittert het zo leuk 😀

Middengranny van week 1 van de CAL 2015

Het patroon is goed te doen. Hier en daar een schoonheidsfoutje in de beschrijving, maar met een beetje gezond verstand kom je er wel uit. Ik vind het echt super wat deze dames doen. Petje af dames.

Op naar volgende week! 😀

One thought on “Middengranny van T&J CAL klaar

Geef een reactie

