Ze zijn allemaal klaar! :) & :(

Ik ben blij en verdrietig tegelijkertijd. Alle granny’s van de Scheepjes CAL 2014 zijn klaar! JAAAA!!! 🙂 Alle granny’s van de Scheepjes CAL 2014 zijn klaar! NEEEEE!!!! 😦

En ook deze week 10 zijn ze ZOOOO mooi, net als alle vorige weken. In dit patroon hebben we een popcornsteek in de hoek soortgelijk aan week 2. Even serieus, dit was zo’n heerlijk patroon dat het ik eigenlijk meteen uit mijn hoofd heb kunnen maken. Hij is heel ritmisch en logisch waardoor je eigenlijk het patroon niet eens meer nodig hebt. Echt, geweldig werk Wink!

Ik heb de vrijheid genomen om een paar kleine variaties in het patroon aan te brengen. Niet dat ik het patroon niet mooi vond of zo, maar gewoon om een beetje te leren variëren om zo mijn leerproces te versnellen.

Nu komt het grote puzzelwerk natuurlijk. Hoe gaan we het aan elkaar maken? Mijn man en ik hebben een avond zitten puzzelen en dit is het geworden. Weet je dat alleen in week 1 heb ik 3 granny’s gemaakt die precies hetzelfde waren, daarna nooit meer? Ik heb dus 58 individuele granny’s in de deken zitten. Kun jij de 3 terugvinden? 😀

 

union-jack-26119_1280

 

Geef een reactie

