Scheepjes CAL 2014 deken

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is gelukt! 😀 Mijn deken van de Scheepjes CAL 2014 is af. En hij is mooi geworden! Mijn complimenten aan de ontwerpster.

Even tijd voor een terugblik. Ik heb mijn deken gemaakt met Scheepjes ROMA, een acryl garen, met haaknaald 3.5mm. Het pakket dat ik heb gebruikt bestaat voornamelijk uit rode en bruine tinten met acenten van wit en groen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In totaal heb ik 36 bollen gebruikt. Alle kleuren op een rijtje:

  • 1x kleur 1596
  • 2x kleur 1614
  • 3x kleur 1402
  • 3x kleur 1405
  • 3x kleur 1560
  • 3x kleur 1587
  • 3x kleur 1616
  • 3x kleur 1660
  • 3x kleur 1662
  • 3x kleur 1668
  • 3x kleur 1672
  • 6x kleur 1413 voor het samenvoegen van de granny’s en de rand

Wil je nog terugkijken hoe je iedere granny maakt? Alle video’s voor deze CAL kun je hier vinden. En nu naar het eindresultaat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb ervoor gekozen om de granny’s met methode 2 samen te voegen. De steek vind ik heel mooi en open waardoor de individuele granny’s mooi naar voren komen. De rand heb ik in dezelfde kleur gemaakt als de hechtkleur, daarom had ik hiervan 6 bollen nodig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En hierbij nog een mooi overzichtsfoto 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wil je teruglezen hoe de deken week na week groeide? Dat kan. Hierbij een mooi lijstje van alle lief en leed van deze deken.

Je kunt ook alle video’s van deze CAL terugvinden op de speciale video pagina.

union-jack-26119_1280

5 thoughts on “Scheepjes CAL 2014 deken

  1. Heel mooi ik begin nu aan week 9 heb de video gezien maar de uitleg printen dat vind ik niet, zou ook graag meedoen met de granny 2015.

    Like

Geef een reactie

