Aankondiging: T&J CAL 2015

Mijn pakket voor de CAL van Tertia en Jolanda

Jip, ik ga meedoen! De CAL van Tertia en Jolanda van 2015 ben ik van de partij. Een beetje impulsief eigenlijk, maar ik geniet zo van het haken in een groep met anderen dat ik het ga blijven doen. Ik heb een acryl garenpakket met Stylecraft Special DK van YLA Lifestyle gekocht met mooie paarse en roze kleuren. Het wordt een grote deken, dus dan ben ik lekker lang bezig 🙂

Ik zit te dubben of ik ook voor deze CAL video’s zal maken zoals voor de Scheepjes CAL. Wat vinden jullie?

 

3 thoughts on “Aankondiging: T&J CAL 2015

    • Hoi Rosita,
      Op dit moment kan ik hier geen video’s van maken. Ik heb Tertia een berichtje gestuurd via FB om toestemming te vragen. Ik heb echter geen reactie ontvangen. Zolang ik geen toestemming heb doe ik niets.
      Groetjes!

      Like

Geef een reactie

