GROTE bloemen

Het is week 8 van de Scheepjes CAL en we hebben grote bloemen! Tot nu toe waren de bloem klein en delicaat, maar deze week is Wink voluit gegaan.

  

Ik heb met kleuren gespeeld om te kijken hoe ik tot de mooiste granny kan komen zonder dat het meteen een circus wordt. Ik heb granny’s met 2, 3 en 5 kleuren gemaakt, en alles bij elkaar denk ik dat 3 kleuren voor mij het beste is. Ik maak toer 1, 2 en 3 in kleur A, toer 4 en 5 in kleur B, en toeren 6 tot 10 in kleur C.

In een paar weken post ik weer een bericht met een video hoe je deze granny moet maken.

 

Het is echt leuk om te doen, deze CAL. Ik denk wel dat ik ontwenningsverschijnselen ga hebben aan het eind hiervan 🙂

union-jack-26119_1280

One thought on “GROTE bloemen

  1. Hij is prachtig de ScheepjesCAL! Als je geen zin hebt om af te kicken: Op de groep dutch crochet a granny a day start in januari de nieuwe CAL, volgens mij doet heel hakend Nederland mee met deze dames. Ondertussen zitten ze op 24.000 leden, ongelooflijk!

    Like

Geef een reactie

