Instructievideo Scheepjes CAL 2014 week 1

Het kostte wat moeite, maar het is gelukt! Mijn allereerste instructiehaakvideo. Het is niet perfect, maar voor een eerste keer niet slecht. Het is ook de tweede opname omdat ik bij de eerste keer te vaak buiten beeld was en je juist helemaal niet kon zien wat ik deed. Niet handig op een instructievideo 😉

Dit is mijn eerste video, maar er komen er nog meer. Ik heb een eigen kanaal op YouTube: Nutshell 

Er zijn dus nog punten ter verbetering. Ik merk dat als de camera een signaal geeft dat de baterij leeg raakt, ik eigenlijk meteen moet stoppen. Dan gaat de kwaliteit van het geluid achteruit en als ik nog een beetje langer doorga ook de focus. Nu  merk ik sowieso dat mijn camera af en toe moeite heeft met goed focussen op mijn haakwerk. Ik moet maar eens in de handleiding duiken. Dat doe ik natuurlijk nooit 😛

Mijn eerste video is van week 1 van de Scheepjes CAL 2014. Ik heb toestemming van Wink om deze video te maken. Deze video is in het Nederlands, maar ik wil hem ook in het Engels gaan maken. Mijn timing is vooral gericht op de tweede groep die morgen (7 november 2014) start met de CAL. Ik wil hen zo veel mogelijk helpen.

Mocht je nog tips of advies hebben hoe ik mijn video’s beter kan maken, ik hoor het graag!

union-jack-26119_1280

One thought on “Instructievideo Scheepjes CAL 2014 week 1

Geef een reactie

