Het lijken net vuurpijlen

polka-272955_1280

Kniphofia – foto: pixabay.com

Het is week 3 van de Scheepjes CAL 2014 en deze week stond een granny met een ‘vuurpijl’ op het programma. Toen ik de hoeken zag dacht ik meteen dat het op een vuurpijlbloem, de Kniphofia, lijkt. Technisch is dit geen vetplant, maar ik vind hem heel mooi. Het is een leuke plant om in je tuin te hebben. Hij geeft kleuraccenten en is heel makkelijk in het onderhoud.

Terug naar het haken. Zoals gewoonlijk staat het patroon op de site A Creative Being. Ik vond het patroon deze week heel makkelijk. Even goed opletten in de hoek, maar naar mijn idee voor de rest goed te doen. Het lijkt mij duidelijk dat deze deken HEEL VEEL stokjes gaat hebben 🙂

Scheepjes CAL granny week 3

De ‘vuurpijl’ granny’s van week 3 in herfstkleuren

union-jack-26119_1280

Geef een reactie

