Boerenkool

Gister hebben we de eerste boerenkool gegeten, lekker! Ik had van twee personen, los van elkaar, gehoord dat ik eerst de boerenkool in de vriezer moest doen voordat ik het ging koken. Anders zou de kool niet gaar te krijgen zijn. Dit advies heb ik dan ook opgevolgd. Inderdaad, toen de boerenkool uit de vriezer kwam en eenmaal ontdooid was was het aanzienlijk zachter van structuur dan ervoor. Ik heb een lekker stamppotje gemaakt met aardappels van eigen tuin.  Leuk om te merken dat ik eigenlijk geen groente meer koop; alleen nog maar paprika’s en champignons. 

Geef een reactie

